Treceți la conținutul principal

Concursuri propuse de cercul cultural-artistic ANIMA în cadrul proiectului C.O.R.EC.T.


http://elearning.corect-dru.ro/login/index.php


Concurs de proiecte de voluntariat:  “Împreună pentru o viaţă mai bună“
1.Descrierea concursului:
•Proiectul va fi descris prin intermediul unei prezentări Power Point cu cel mult 20 de slide-uri sau printr-un film de cel mult 15 minute, care se va transmite la adresele: pcgalati@gmail.com sau camellia.nenu@gmail.com.
• Conţinutul va prezentării va cuprinde:
-Tema proiectului
-Echipa de proiect (elevi şi profesorul coordonator)
-Scopul proiectului
-Activităţi desfăşurate însoţite de imagini
-Concluzii

2. Criterii de evaluare:
- Relevanţa proiectului;
- Adresabilitate;
- Scopul proiectului;
- Originalitate;
- Activităţi desfăşurate
- Finalitate;
- Schimbarea atitudinii.

„PERSONALITĂŢI EUROPENE CARE AU SCHIMBAT LUMEA”
CONCURS DE ESEURI, GRAFICĂ ŞI PICTURĂ

1.Criterii de selecţie

LUCRĂRILE SE VOR POSTA PE BLOG - artdanceteatru.blogspot.com
• sunt încurajate originalitatea abordării şi a prezentării, contactul nemijlocit cu diverse categorii de izvoare istorice, susţinerea lucrării prin anexe ca: link-uri, resurse bibliografice, respectarea adevărului istoric şi/sau ştiinţific;
• totodată este indicat ca lucrarea propriu-zisă să aibă între 500 şi 1000 de cuvinte.
• postările trebuie să fie redactate în limba română
• lucrarea poate conţine o imagine relevantă care să susţină conţinutul
2.Competente necesare
• formularea în scris a unor opinii referitoare la o temă de interes european;
• compararea relevanţei surselor istorice în abordarea unui subiect;
• elaborarea unei argumentări scrise;
• compararea unor opinii şi argumente diferite referitoare la o temă istorică;
• selectarea şi comentarea surselor istorice pentru a susţine/combate un punct de vedere;
3.Evaluarea
Criterii de evaluare:
- Relevanţa conţinutului
- Corectitudinea ştiinţifică
- Originalitatea prezentării
- Elaborarea argumentării
- Selectarea şi comentarea surselor istorice pentru a susţine/combate un punct de vedere
- Corectitudinea formulării


REGULAMENT CASA VIITORULUI


1. Descrierea concursului:
Tema concursului, CASA VIITORULUI, poate fi dezvoltată sub mai multe perspective, la latitudinea fiecărui elev. 
Se admite inclusiv maniera de exprimare nonfigurativa (abstracta).
Concursul urmăreşte să întărească şi să susţină educaţia copiilor în domeniul protecției mediului, dar folosindu-se de tehnicile de lucru ale artei plastice. Participanţii vor avea posibilitatea să demonstreze originalitate şi creativitate în a reda în forme şi culori, într-o manieră artistică sau digitală modul în care percep Casa Viitorului.
2. Secţiunile concursului:
I. Pictură – tehnica la alegere
II. Fotografie 
III. ESEU

3. Grupuri ţintă:
Concursul se adresează elevilor din şcoli generale, licee, palate şi cluburile copiilor din ţară  pasionaţi de  pictură si fotografie, cu vârste între 5 -19 ani, dornici să învețe regulile care să le permită să ducă o viață sănătoasă într-un mediu curat.

4. Condiţii de participare:
A. Prezentare în format digital (Power Point) de maximum 20 slide-uri, orice materiale audio-video
B. Grupe de vârstă:
11-14 ani; 
15-18 ani.

C. Fiecare lucrare va avea menţionate: titlul lucrării, numele, prenumele şi vârsta  elevului, adresa şcolii, profesorul îndrumător 

D. Lucrările vor fi însoţite de fişa de înscriere pe secţiuni şi grupe de vârstă.

E. Fiecare cerc de artă plastică sau decorativă dintr-un Club sau Palat poate participa cu maxim 5 lucrări (indiferent de nr. de lucrări pentru fiecare categorie de vârstă)

F. Formatul lucrărilor va avea dimensiunea maximă A3.

G. Pentru fotografie se poate trimite un film, o prezentare PPS, PPT sau materialul fizic.


5. Înscrierea concurenților presupune:
Lucrările şi fişa de înscriere vor fi trimise prin posta conform graficului mentionat, pe adresa: Palatul Copiilor si Elevilor, Galati, str. Mihai Bravu, nr. 28, Galati, judetul Galati, cu mentiunea: pentru Concursul National, Tehnică, artă, creativitate în contextul protecţiei mediului înconjurător”


6. Evaluarea
6.1. Evaluarea pentru secţiunile de Pictură și Fotografie:
Va fi analizată compoziţia pentru tema propusă, după modul în care sunt folosite elementele de limbaj plastic: linie, punct, pată cromatică sau de valoare, raporturi cromatice, ritmuri compoziţionale, schemele compozitionale.  Mesajul principal va trebui să fie pus în evidenţă şi exprimat prin elemente compoziţionale vizuale bine armonizate.

Criterii de evaluare:
· Respectarea tematicii concursului 
· Gradul de finalizarea a lucrării 
· Folosirea ritmului plastic 
· Folosirea optimă a tehnicilor învățate 
· Expresivitatea plastică
· Originalitatea și creativitate 
· Mesajul transmis 
· Aspectul general, acuratețea 
· Folosirea mijloacelor de expresivitate plastică 

6.2. Evaluarea pentru secţiunea Prezentare în format digital (Power Point):
Va fi analizat conţinutul pentru tema propusă, mesajul, maniera de exprimare, corectitudinea exprimării.

Criterii de evaluare:
· Respectarea tematicii concursului 
· Corectitudinea exprimării
· Informaţii de natură „tehnică”
· Argumente care să sustină proiectul prezentat
· Aspectul prezentării

Observații:

Pentru informaţii suplimentare puteţi scrie la adresele: gabriela_rusu11@yahoo.commihaelabrumar@ymail.com sau la telefonul instituției: 0236/415028.

Coordonatori:
Prof. Mihaela Brumar
Prof. Gabriela Rusu
Prof. Camelia Nenu
Prof. Doina Husariu





FIŞĂ DE ÎNSCRIERE ELEVI


Instituţia de învăţământ:     ............................................................................................................................................................
Adresa de corespondenţă a şcolii: 
............................................................................................................................................................
DIRECTOR:
............................................................................................................................................................
Telefonul şcolii / e-mail-ul şcolii:
 …………………………….....…..................................................................................................................
Localitatea:
...................................................................................................................................................

Particip la secţiunea (bifaţi căsuţa corespunzătoare):

Pictură – tehnica la alegere 
Fotografie 
Eseu 




Nr. crt.
Numele elevului
Vârsta
email
Titlul lucrarii
Clasa
Prof. coordonator






















PROF. COORDONATOR



DIRECTOR,
             PROF.

           STAMPILĂ

Etichete

Afișați mai multe

Postări populare de pe acest blog

Tema săptămânii: Contrastul culorilor în sine

       Contrastul culorilor în sine apare prin juxtapunerea (alăturarea) tentelor de culori pure (culorile primare și culorile binare). Subiectul plastic: „Pisica”  Henri Matisse Franz Marc   Franz Marc Franz Marc Paul Klee Pablo Picasso Pablo Picasso Nivel de studiu: începători, avansați Sursa: google.com / Images

Arta abstractă - puncte, linii, forme spontane

Motive tradiționale românești

Elemente de limbaj plastic în natura statică

 

Natura statică

 

Nuanțe și tonuri - Culorile reci

Motive populare românești

 

GANDAC- pata spontană, pata elaborată

Materiale și instrumente

  Bloc Desen  - greutate minim 160 gr/cm2 (Pigma) Format  A 4  pentru grupa de vârstă 5 ani; format  A3  pentru grupele de vârstă 6,7, 8....19 ani Carton pânzat 20/20 cm, 20x30 cm ; pânze grunduite pe șasiu opțional Tehnici de apă: Acuarela -  pigment sub formă de pastille (Pictor, Colibri, Daco, STAEDTLER, MAIMERI BLU) Guașa -  pigment la tuburi (Daco) Tempera -  pigment la tuburi (Daco, STAEDTLER); Tempera solidă (sub formă de batoane) Acril  - pigment la tuburi- pentru avansați, grupele de vârstă mare (Daco, RAFAELO ACRIL, Policolor) Albul va fi folosit în cantitate mare! Vă rog să vă asigurați de fiecare dată la cerc că există albul în paleta de culori, și că tuburile, paleta sunt curate. Se poate cumpăra albul separat (20 ml, 50 ml, 500 ml). Albul de titan are putere mai mare de acoperire. Pensule  cu fibre moi cu păr natural sau sintetic, subțiri și groase, cu vârf ascuțit, rotund, “cioc de rață – filbert”, mărimi între 0 și 16, sau pensule late nr. 25 Pal

"ÎNVINGATOR PRIN ARTĂ"

Materialul VIDEO pe care l-am prezentat in concursul de la IAȘI. Rezultatele vor veni la sfârșitul lunii noiembrie. Succes!